Easy Way Out!

eftersom jag inte bloggat på hela helgen pga att jag vart i Göteborg och hälsat på min lillasyster så har det inte blivit nått bloggande. Men tar alltihop nu då lite kortfattat. var ju somsagt hos vanessa då i Götebrorg och vi var och badade ohch lite hade det allmänt mysigt inte träffat henne på ett år typ! så det var riktigt kul!
ska slänga in lite bilder sen. idag hade vi nationellt prov i matte och trodde jag skulle dö ärligt talat.. men men det gick som det gick och det får jag ta. nu ska jag äta lite har precis färgat håret också så det luktar gött om mitt hår o.O
men tjahdå på er ;)
orkar inte ta en ny bild så får bli denna så lägger jag upp andra bilder i ett nytt inlägg efter detta puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Angel ♥

Kikar in och önskar dig en jättefin 18 Maj ^^

2012-05-18 @ 12:02:44
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu