23 dagar!?!?

satt och planerade lite om vad jag ska göra med tiden och konstaterade att det är bara 23 dagar kvar som vi går i skolan sen splittras hela klassen! men det händer även mycket roligt som här 2 månaderna så det ska bli riktigt kul.
dagen har vart toppen helt fantastiskt väder och glassigt som fasen! men nu ska jag hoppa in i badrummet och fixa iordning mig för att sedan lägga mig i sängen och kolla BB!
så heejsvejs!
P.S min kära vän Elias Nylynd hälsar till min blogg också! ;)
haha wieeeerd! xd
saknar er mina finisar!

Kommentarer
Postat av: Nylund Edition

Åhman!

2012-05-02 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu