sälen!

kom nyss hem från en kall och blåsig promenad med nadine!
och nu tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder från sälen och visa er hur trevligt jag har haft det i en hel vecka därför jag inte har bloggat på hela veckan typ!
söt vän!
i väntan på att få börja åka första dagen!
underbart väder i stortsätt hela veckan!
redigt kallt och isigt så man skrapade upp hela benen genom att slänga sig i snön men ah..
vi hängde ofta vid den populära snögubben *som man inte fick gå upp på* xd
såhär kan man se ut efter en dag i backen och när man är trött så skrattar man åt allt så man gråter en slice;)
taggad tjej påväg till Norge/trysil! (Y)
sjuuuukt fina backar där alltså!
högt som et svin...
naca i den branta backen som var fett isig!!
puckelpist! farlig...
coolgiirl number one!
coola brudar med nya glajjer och nya tröjor! ;)
hänger i pinkpark ahaaa!
haft en underbar vecka med underbart sällskap med underbart väder kunde int bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Härliga bilder!:)

2012-04-10 @ 16:38:21
URL: http://Charlottaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu