fuckface aha..

kom hem för ett tag sen har vart hos farmor och farfar en sväng idag så länge sedan jag var där och sen hade dom ju köpt tulpaner av mig med så det vart ju bra at åka dit idag då ;)
denna veckan har gått så sjukt fort har haft riktigt jävla kul asså haha fyfaasen!
har ju haft lite dåliga sidor för det finns ju idiots till alt men skiter jag i har vänner som stöttar upp mig och det är bra det!
men nu ska jag fan inte skriva mer hat bra era fuckface haha nej gud så jag säger hejdå mina älskade läsare haha xd
korkad är jag.
vackert att man får rosor på torget bara för det är kvinnodagen GRATTIS all kvinnor! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu