Gotland!

eftersom jag inte bloggat på ett tag tänkte jag blogga nu och tänkte blogga om min underbara klassresa som vi hade i helgen som va, vi var iGotland som sagt och det var helt underbart älskar min underbara klass och det är så tråkigt att skiljas ifrån alla. Men självklart ska det bli jätte kul att hitta nya vänner och NY skola ^^ men som sagt på Gotland var vi och kollade på lummelundagrotterna och det var riktigt fint men tyckte dom hade förstört lite väl mycket! :( sen kollade på ringmuren riktigt fint var det och vi cyklade 6 mil så min stjärt mår inte bra :(
men nu tänkte jhag slänga upp lite bilder ifrån Gotland så kika riktigt :)
redig stirrare xd
tagen från båten
fina klassisar ;)
kallt på restaurangen och dyrt som ett jubel -.-
emil raggar ^^
tackar för en underbart trevlig klassresa!

Kommentarer
Postat av: sannis

hahahahahahhah idiot bilder!!!!!!! du <3 resturangen XD

älskar dig

2012-06-05 @ 20:19:53
URL: http://www.sannawenngren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu