hiss&diss!

kom hem för ett tag sen har varit på banken och fixat ett bankomatkort så det kommer på posten i nästa vecka någon gång. bara att klura ut vad man ska ha för kod vilket jag alltid tycker är så svårt tänk om man glömmer det *oooops* inte bra. ;)
Tänkte jag skulle hissa&dissa en liten slice ;)
börjar med att hissa:
jag vill hissa tv-programmet ''Det okända''
tycker det är sjukt bra och så spännande och eftersom jag faktiskt tror på spöken så gör det ju att jag blir mer intresserad av det.
dissar:
jag dissar tv-programmet ''Simpsons''
tycker det är så sjukt dåligt
vet inte varför men har aldrig tyckt om det och sen så fult gula på hela kroppen.
P.S mina åsikter om vad jag tycker!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu