svar på frågorna från frågestunden.

1. Hur gammal är du?
svar: jag fyllde 16 för inte så länge sedan!


2. Hur länge har du bloggat?
svar: Hmm... asså på den här bloggen har jag knappt bloggat ett år men sammanlagt med alla andra bloggar så kanske jag har bloggat 3 år (lite osäker)
3. Har du haft fler bloggar än den här?
Svar: Ja det har jag, har testat lite alla möjliga bloggställen faktiskt.
4. Vad gör du på fritiden?
svar: jadu.. jag är med mina vänner, åker till stan, sitter vid datorn, ocg bloggar såklart, fixar med mig jsälv lite och så.
5. Tycker du om OneDirection?
svar: inte så värst mycket har hört några låtar bara men inget jag lyssnar på jämnt och ständigt.
6. Vilka är dina favoritbloggar?
svar: har inga direkt favoriter så men jag kan ju säga dom jag läser mest.
det är: http://bulloman.blogg.se
http://sannawenngren.devote.se
http://www.kissies.se/
http://kenzas.se/
http://juliiaajohansson.devote.se
7. Går du på någon sport?
svar: nej inte i nu läget iallafall. Jag har gått på fotboll,innebandy och handboll men har inte tid med det nu och sen var det inte riktigt mina typer :)
8. Planer för framtiden?
svar: Nej inget speciellt, att få en bra utbilding och ett bra jobb!
9. Vad gör du helst på fritiden?
svar: Är med mina underbara vänner och har det roligt med dom, eftersom jag bor i ett litet samhälle så finns det ju inte så mycket att göra men. hade jag bott i en liten större stad hade jag ju gått mer på stan och hittat på mycket mer än vad jag gör nu!
10. Har du några planer för sommaren?
svar: Ja det har jag faktiskt!
11. isåfall vad?
svar: Jag ska förhoppningsvis jobba och tjäna mycket pengar och sen ska jag spendera mycket tid med mina underbara vänner som jag inte kommer att träffa så mycket efter sommaren eftersom vi börjar nya skolor och så.
12. Vilka affärer brukar du handla dina kläder?
svar: det är väldigt olika, men typ Bikbok,Gina, Cubus,Monki Mf...
13. Hur ska den ''perfekta'' killen vara ut för dig?
svar: hmm svårt men.. Han ska vara rätt lång, klar blåaögon, muskler inte för mycket men normalt och inte för fet, han ska ha normal blont hår, han ska ha en bra personlighet och vara snäll och inte taskig och dryg. han ska vara omtänksam och hjälpsam och bry sig om än och inte bara tänka på sig sjäv. finns så mycket mer men det orkar jag inte ta upp just nu .
14. Hur lång är du?
svar: jag är ungefär 1,75


15. Vad är din favoritmat?
svar: jag äter allt som går att äta ne men jag är inte så kräsen av mig men det jag tycker om bäst är nog spagetti och köttfärssås, och sen pannkakor *mummsigt*
16.Vad är din favoritfilm?
svar: Jag tittar inte jätte mycket på film men den bästa filmen jag någonsin sätt är nog finaldestination dom är lite overkliga men tycker dom är bra lite lagom läskiga och bra spännande.
17. Tycker du att livet är en gåta?
svar: Ja asså livet är ju en gåta eftersom man inte vet vad som händer här näst och i en gåta vet  man ju inte alltid svaret. så jag skulle säga att livet är en gåta och gåtan är mitt liv.
18. Vilka bloggar läser du egentligen i livet?
svar: Redan besvarat denna frågan så kolla där uppe!


19. Bajsar du varje dag?
svar: Hmm.. ja nästan iallafall.. det måste man nästan göra annars får man förstoppning och de är inte bra! (N)
tack för alla underbara frågor hoppas ni har fått bra svar på era frågor nu och ska ange en vinnare på detta faktiskt men den tar jag i ett annat inlägg så puss sålänge! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu