helgen!

sorry..sorry att jag inte har bloggat i helgen men har haft fullt upp..
lite kortfattat vad jag hittade på i helgen:
fredag: var med underbara vänner och firade mig lite med cupkakesbak och mycket mys.
lördag: gick upp tidigt för att åka till inköping med nadine och gå på öppet hus på ya och träffa unerbara människor i lkpg.
söndag:åkte skidor med nadine och hennes familj som jag ska åka med till sälen!
läääängtar sjuuukt mycket! :)
detta var vad jag gjorde i helgen! :D
skriv gärna vad ni gjorde ;)
så blev resultatet av våra cupcakes!
på tåget till linköping!

Kommentarer
Postat av: linnea

åh vilka söta muffins! haha jag skulle göra några häromdagen men dom blev helt cp... haha

2012-02-14 @ 16:18:31
URL: http://malinliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu