dåligt upptaderat!

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har inte orkat nu på lovet och så men nu ska jag börja blogga igen, har inte gjort ngt speciellt på lovet har bara tagit det lungt och inhandlat lite nya saker ;)
och åkt skidor såklart!
men ah ska inte snacka så jävla mycket blir så långtrpkigt för er att läsa så jag sätter punkt här.
nyss duschat och lite så ska snart fixa mig för att glo på tv en slice ;)
så ha de bra för det ska jag ha med ny vecka och nya tag i skolan imorgon!
puss!
har ävern beställt ny mobil eftersom jag inte är så nöjd över min andra längre hehe
men ah får vi se när den kommer!

Kommentarer
Postat av: Ackelina ★

Snygg du är! :)

2012-02-27 @ 19:27:06
URL: http://ackelina.se
Postat av: Filippa

Sjukt Söt Tjej! :)

2012-03-04 @ 09:40:51
URL: http://FilippaFurman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu