st12

hej igen nu ska jag börja blogga igen tänkte jag. har haft ett underbart sommarlov men har saknat alla min vänner som jag nästan tappat kontakten med lite :( nu har jag börjat ny skola alltså gymnasiet och stortrivs i min nya klass med 6 personer i.. imon ska vi nollas och grejjer så det blir nog kul ah kanske ska säga vad jag går för linje.. jag går då hantverksprogrammet-hår och makeup stylist. där vi håller på med gelenaglar och styling och sånna saker. mycket trevligt:D men nu ska jag snacka vidare med chrille röv så ha det gött haaj! :DD

Kommentarer
Postat av: Anonym

chrille röv.....

2012-08-23 @ 17:11:17
Postat av: Clotta

Lycka till så mycket i skolan, och ta vara på de här tre åren!



Sen så ville jag bara säga att du är fett snygg!

2012-08-23 @ 21:06:38
URL: http://charlottaandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu