bildbomb!

nyss ätit lite mat. Och nu sitter jag och pluggar men tänkte ta en paus ifrån det nu.
För jag tänkte lägga upp lite bilder från när min klass och jag vandrade i början av nian. Det va ett tag sen men har
ju som sagt inte haft internet på 4 månader. Bättre sent än aldrig eller hur ? :)
börjar med bilderna från första dan i skolan efter sommarlover. När vi va på omberg hela klassen.
Börjar med bilderna från första skoldagen efter sommarlovet. När vi va på omberg.
väntan på maten..
sen lekte vi fanny banny man skulle stoppa in marshmallows i munnen och säga fanny banny sen när man sagt det stoppar man in en till och håller på så tills ngn inte kan säga fanny banny längre :)
Där gick det inte mer ;-)
haha anton försöker visa att han har stor käft... men inte tillsärckligt stor för att vinna över mig ;)
medans alla sov va nadine jag och sanna uppe och härjade med alla ;)
Nu kommer lite vardagliga bilder. tillexempel när jag och nadine var i stan :D
älskar dig min fina vän! :*
älskar er sjukt mycket! :*
crazy girls i kylan ;)
så söt liten flicka! :)
tror det får räcka såhär så lägger jag ut vandringsbilderna i ett nytt inlägg lite senare sen. :D

Kommentarer
Postat av: Lina S

Ser ut som ni hade det skoj :)

2011-10-20 @ 12:33:47
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu