söndag!

som rubriken lyder är det söndag och innebär skola imorgon.
har haft en kanon helg med fina vänner. igår hade jag filmkväll och vi kollade på sjukt läskiga filmer,jag som inte brukar vara rädd för skräckfilmer var faktiskt rädd igår..
igår va jag, nadine& sanna i tranås på öppethus och var med i olika tävlingar och vi vann faktiskt.
lägger upp bilder på det imorgon för min kamera är lite cp men ska försöka fixa det tills imorgon,nu blire att kolla lite på datorn sen kolla på tv och plugga
puss!



gammla bilder xd

Kommentarer
Postat av: marica

- eller hur, visst är de så!

2011-11-21 @ 21:01:47
URL: http://maricaaruokamo.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: väldigt bra! sj? :) Kram

2011-11-21 @ 21:01:58
URL: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu