natalie skriver ut sina känslor!

När man är 2 år och inte förstår nånting
och ens föreldrar skiljer sig och man undrar vart ens mamma
är och ens pappa säger att hon är hos ens mormor ett par dagar..
åren går och jag börjar inse vad det verkligen är som har hänt.
jag valde att bo hos min mamma och hon flyttar ytterligare en gång
och jag byter skola och flyttar till min pappa,föröker hitta nya vänner där jag kommer till en klass där jag blir
uttittad och mobbad det ända jag minns som va så trevligt va att en så söt liten flicka nere ihörnet sitter och säger ''vi börjar ju på samma bokstäver''  .. att man kan minnas detta så himmla väl är så sjukt.
jag minns att en tjej kom fram till mig och frågade om vi skulle bli bästa vänner och det var en
helt underbar dag dagen jag hittade en riktig vän som alltid fanns där hos en som
man alltid kunde prata med som jag kan prata med en idag!
dagarna gick och åren gick jag hittade fler trevliga kompisar som började under åren
och jag började strunta i dom som va taskiga och faktiskt började prata med dom lite smått
men än idag blir man faktiskt ut tittad.
alla har sin  egen smak/stil på kläder,hår,sminkning,ansikte,kropp allt alla är inte lika och alla är inte perfekta.
underbara vänner är det bästa som finns!!
love u  bästa vän!
gammal  bild på en mycket fin vän till vänster på bilden!
love u bästa vän!
love u bästa vän!

Kommentarer
Postat av: Angel

jora, det är heeeeelt okey :D

2011-11-27 @ 01:49:07
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jaa, dom kan ju hålla sig till deras egna.. Nej, jag har ingen aning om vem det är heller :( <3

2011-11-27 @ 14:01:41
URL: http://storsyster.blogg.se/
Postat av: Nadine

Hjärtat!! Vi börjar ju på samma bokstav?!?!? ;)

Love you forevermore! <3

2011-11-28 @ 07:46:27
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu