julskyltning!

nu har jag äntligen fixat mig färdigt och snart drar jag med mina lussekatter som jag bakade igår och min korv som jag har vart och hämtat nu. Fram till torget och börjar överlämna allt till mina klasskamrater som ska stå och sälja lite hembakat och sånt på julskyltingnen i dag :)
som sagt jag ska ju inte stå för jag och 14 andra tjejer är ju med och är luciakanditater och idag ska det lottas ut vem som blir lucia (Y)
men nu ska jag dra mig,bloggar mer ikväll.
puss!


så ser man ut idag! ;)


Kommentarer
Postat av: Angel

Allt bra? :)

2011-11-26 @ 16:25:41
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu