veckans star!

jag är med och tävlar om vekcns star på den här bloggen http://dinn.blogg.se
du kan läsa här nedan hur tävlingen går till :)

Alla kör med dagens eller veckans länk. Men jag... tänkte Veckans Star! :D
Så alla som kommenterar i detta inlägg har chansen att bli veckans star.


Vilket innebär:
1. Länk/bild till din blogg i ett inlägg i min.
2. En mini intervju med ett fåtal frågor jag hittar på under veckan.

Det enda du behöver göra är att kommentera i detta inlägg att du är med :)
Glöm inte skriva i din mail så jag kan maila över mina frågor till vinnaren.
För dubbelt så stor chans att vinna, gör ett inlägg om detta i din blogg (du får kopiera denna bild) detta är dock inget tvång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu