mot mammi!

nyss vart och käkat lite lunch/middag med fina vänner som sagt har vi ju jullov nu och det är skönt att få kunna vila ut sig lite nu! igår spelade jag och de andra toppbrudarna volleyboll mot de duktiga lärarna men inte tillräckligt duktiga för att vinna för det gjorde då......vi bra jobbat tjejer. men det är så tråkigt när vissa blir sura och inte muntrar upp sig för då blir man själv ganska depp men men vart väldigt glad över att vi vann.
nu har jag inte mycket mer att säga än att jag väntar på att far min ska komma hem så jag ska kunna åka till min älskade mamma!
du är bäst mammi du är värdt ett mycket bättre liv än allt detta,men du klarar detta du är stark och vi finns alltid för dig det vet du ! ♥


suddig bild och inte den nysate men har ingen kamera för den har gått i sönder men hoppas att tomten kommer med en ny ;)

Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Nu är Veckans Star avslutad! Gå in på bloggen och se om det blev du! :)



Vart det inte du denna gång, så prova gärna igen på Måndag! :)



Hoppas du får en riktigt, riktigt God Jul!! ♥

2011-12-23 @ 10:30:11
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Angel ☆

Hejsan! Allt bra? :)



Nu finns en ny chans att vara med i Veckans Star!

Gå in här och anmäl dig vet ja :D

http://dinn.blogg.se/2011/december/veckans-star.html#comment

2011-12-27 @ 12:12:40
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu