iphoneskalstävling!

är med och tävlar om ett iphoneskal tryck HÄR för att komma till bloggen med tävlingen!
tryck HÄR för att komma till sidan med alla skal!
skalet jag vill vinna: http://www.iphoneskal.nu/product_info.php?products_id=2219
min motivation till varför jag vill vinna:Jag själv har ingen iphone men skulle så gärna vilja vinna ett skal till min underbara vän som har haft en trasig telefon i snart ett år och hon skulle bli jätte glad om hon fick ett skal till sin telefon!och älskar min vän så mycket så att hon är värd att få ett skal av sin vän*!
BTW skulle ju såklart vilja ha det jag med men har ju ingen iphone ännu riktigt ;)
men önskar mig själv lycka till!


Kommentarer
Postat av: Nadin - FOTO

sv; kul att du är med! nu får man bara hålla tummarna :)

2012-01-12 @ 20:09:46
URL: http://nadinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu